ΠΛΑΝΟ ΕΡΑΓΣΙΑΣ
Το TrueCheese βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη μεθοδολογική προσέγγιση η οποία προβλέπει έρευνα και παρεμβάσεις σε όλα τα στάδια παραγωγής και εμπορίας του προϊόντος
001ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Βελτιστοποίηση συνθηκών παραγωγής υγειονομικά ελεγχόμενου γάλακτος
I
II
III
IV
Εκτίμηση της ποιότητας του νωπού γάλακτος σε μετακινούμενες εκτροφές προβάτων και αιγών
Ανάπτυξη διαχειριστικού πλάνου εκμετάλλευσης και κρίσιμων σημείων που επηρεάζουν την ποιότητα του γάλακτος.
Καταγραφή της χλωριδικής σύνθεσης και προσδιορισμός της παραγωγής υπέργειας βιομάζας της αυτοφυούς βλάστησης.
Προσδιορισμός της ποιότητας της βοσκήσιμης ύλης και σύνδεση με την ποιότητα του προϊόντος.
I
Εκτίμηση της ποιότητας του νωπού γάλακτος σε μετακινούμενες εκτροφές προβάτων και αιγών
II
Ανάπτυξη διαχειριστικού πλάνου εκμετάλλευσης και κρίσιμων σημείων που επηρεάζουν την ποιότητα του γάλακτος.
III
Καταγραφή της χλωριδικής σύνθεσης και προσδιορισμός της παραγωγής υπέργειας βιομάζας της αυτοφυούς βλάστησης.
IV
Προσδιορισμός της ποιότητας της βοσκήσιμης ύλης και σύνδεση με την ποιότητα του προϊόντος.
Ανάπτυξη καινοτόμου συστήματος παραδοσιακής τυροκόμησης.
I
Διαδικασία παραγωγής – Τυποποίηση και ιχνηλασιμότητα.
Εκτίμηση ποιότητας τυριού
I
Χημικές και μικροβιολογικές αναλύσεις, υγιεινή, οργανοληπτικά χαρακτηριστικά.
Οικονομική αξιολόγηση, ταυτότητα προϊόντος και διερεύνηση διεξόδων στην αγορά
I
Θα προσδιοριστούν οι προϋποθέσεις συστηματικής παραγωγής του προϊόντος και διάθεσής του στην αγορά σε σχέση με τις συνήθεις λειτουργίες της επιχείρησης.
II
Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς με σκοπό αφενός να προσδιοριστεί εάν οι υφιστάμενες αγορές στις οποίες απευθύνεται η επιχείρηση είναι κατάλληλες για το καινοτόμο προϊόν αλλά και κατά πόσο υπάρχουν νέες αγορές που αποτελούν καλύτερες διεξόδους.
III
Θα συλλεχθούν τεχνικοοικονομικά δεδομένα από τις συνεργαζόμενες εκμεταλλεύσεις και, βάσει αυτών, θα πραγματοποιηθεί τεχνικοοικονομική ανάλυση του κλάδου, η οποία θα αναδείξει τα δυνατά και αδύναμα σημεία του.
IV
Ως προς την ταυτότητα του προϊόντος, θα αναπτυχθεί η ετικέτα και κατάλληλη συσκευασία για το προϊόν, καθώς και μια ολοκληρωμένη καμπάνια. Ιστορικά στοιχεία, πολυμεσικό υλικό από τη σύγχρονη εποχή, διαθέσιμα δεδομένα, μαρτυρίες και άλλες πηγές θα αξιοποιηθούν κατάλληλα ώστε να τονιστεί η αυθεντικότητα και η καινοτομία (μοναδικότητα) του προϊόντος.