ΠΛΑΝΟ ΕΡΑΓΣΙΑΣ

Το TrueCheese βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη μεθοδολογική προσέγγιση η οποία προβλέπει έρευνα και παρεμβάσεις σε όλα τα στάδια παραγωγής και εμπορίας του προϊόντος

001true-cheese-lineΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Βελτιστοποίηση συνθηκών παραγωγής υγειονομικά ελεγχόμενου γάλακτος

I   true-cheese-line

II   true-cheese-line

III   true-cheese-line

IV   true-cheese-line

Εκτίμηση της ποιότητας του νωπού γάλακτος σε μετακινούμενες εκτροφές προβάτων και αιγών

Ανάπτυξη διαχειριστικού πλάνου εκμετάλλευσης και κρίσιμων σημείων που επηρεάζουν την ποιότητα του γάλακτος.

Καταγραφή της χλωριδικής σύνθεσης και προσδιορισμός της παραγωγής υπέργειας βιομάζας της αυτοφυούς βλάστησης.

Προσδιορισμός της ποιότητας της βοσκήσιμης ύλης και σύνδεση με την ποιότητα του προϊόντος.

I   true-cheese-line

Εκτίμηση της ποιότητας του νωπού γάλακτος σε μετακινούμενες εκτροφές προβάτων και αιγών

II   true-cheese-line

Ανάπτυξη διαχειριστικού πλάνου εκμετάλλευσης και κρίσιμων σημείων που επηρεάζουν την ποιότητα του γάλακτος.

III   true-cheese-line

Καταγραφή της χλωριδικής σύνθεσης και προσδιορισμός της παραγωγής υπέργειας βιομάζας της αυτοφυούς βλάστησης.

IV   true-cheese-line

Προσδιορισμός της ποιότητας της βοσκήσιμης ύλης και σύνδεση με την ποιότητα του προϊόντος.

Ανάπτυξη καινοτόμου συστήματος παραδοσιακής τυροκόμησης.

I   true-cheese-line

Διαδικασία παραγωγής – Τυποποίηση και ιχνηλασιμότητα.

Εκτίμηση ποιότητας τυριού

I   true-cheese-line

Χημικές και μικροβιολογικές αναλύσεις, υγιεινή, οργανοληπτικά χαρακτηριστικά.

Οικονομική αξιολόγηση, ταυτότητα προϊόντος και διερεύνηση διεξόδων στην αγορά

I   true-cheese-line

Θα προσδιοριστούν οι προϋποθέσεις συστηματικής παραγωγής του προϊόντος και διάθεσής του στην αγορά σε σχέση με τις συνήθεις λειτουργίες της επιχείρησης.

II   true-cheese-line

Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς με σκοπό αφενός να προσδιοριστεί εάν οι υφιστάμενες αγορές στις οποίες απευθύνεται η επιχείρηση είναι κατάλληλες για το καινοτόμο προϊόν αλλά και κατά πόσο υπάρχουν νέες αγορές που αποτελούν καλύτερες διεξόδους.

III   true-cheese-line

Θα συλλεχθούν τεχνικοοικονομικά δεδομένα από τις συνεργαζόμενες εκμεταλλεύσεις και, βάσει αυτών, θα πραγματοποιηθεί τεχνικοοικονομική ανάλυση του κλάδου, η οποία θα αναδείξει τα δυνατά και αδύναμα σημεία του.

IV   true-cheese-line

Ως προς την ταυτότητα του προϊόντος, θα αναπτυχθεί η ετικέτα και κατάλληλη συσκευασία για το προϊόν, καθώς και μια ολοκληρωμένη καμπάνια. Ιστορικά στοιχεία, πολυμεσικό υλικό από τη σύγχρονη εποχή, διαθέσιμα δεδομένα, μαρτυρίες και άλλες πηγές θα αξιοποιηθούν κατάλληλα ώστε να τονιστεί η αυθεντικότητα και η καινοτομία (μοναδικότητα) του προϊόντος.

001ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Aξιοποίηση
και οφέλη